Powered By Blogger

subota, 10. rujna 2011.

Drvena vila za poželjet

Prvi put kad sam vidio ovu kuću, milion stvari mi je ukazivalo na to da se nalazi u Los Angelesu, i bio sam u pravu. Ridgewood Residence dizajnirana je od strane Assembledgea sa harmonijom u svakom pojedinom detalju, kako iznutra tako i izvana. Ova kuća izgrađena je u Larchmontu na području LA-ja. Luksuzna vila je dotjerana do krajnjih granica. Dnevni boravak sa staklenom stijenom pruža pogled prema van, koji daje osjećaj slobode otvorenog prostora. Dekoracije i minimalistički namještaj stvaraju elegantni ambijent koji vas poziva na momentalno useljenje. Premda za moj vlastiti ukus ovdje još fali jedan visoki zid od čempresa, kako bi se ova otvorenost ipak malo privatizirala. Više na www.assembledge.com

Nema komentara:

Objavi komentar